Top 5 beste GPS-trackers van 2022 op een rij: review en info

Top 5 GPS trackers beste trackers

Weet je niet welke GPS tracker je moet kopen? Maak de gratis GPS tracker Keuzehulp. Beantwoord 6 vragen en krijg direct, gratis, een persoonlijke aanbeveling!

Wij hebben voor deze website talloze GPS-trackers uitgetest. Niet alle trackers voldeden aan onze verwachting. Uiteindelijk zijn we tot een toplijst gekomen van 5 trackers die wij aanraden in 2022. Dit hebben we per categorie gedaan. GPS Tracker Review is onderverdeelt in 4 hoofdcategorieën: bezittingen, huisdier, personen en voertuigen. Naast deze categorie benoemen we voor deze toplijst ook nog de beste GPS tracker allround. In sommige gevallen hebben de categorie qua winnaar wat overlap. Dan weet je in ieder geval zeker dat je de beste GPS-tracker koopt! Wij geven per tracker onze eerlijke mening, review en informatie.

Beste allround GPS tracker

De beste allround GPS tracker is tevens onze grootste favoriet. Dit is de Nedsoft Loca. Deze tracker heeft een enorm bereik. Je kan spullen terugvinden over bijna heel de wereld (Europa en 70 andere niet-Europese landen). Ook al zit er een simkaart in het apparaat verwerkt, je betaalt geen maandelijkse kosten voor gebruik. De batterij gaat 3 jaar mee. Daarna kan je deze laten vervangen door het bedrijf Loca in Ridderkerk of een nieuwe Loca bestellen. Deze tracker is het beste voor bevestiging aan voorwerpen, zoals verstoppen in een caravan, auto, koffer of camper. Een klein apparaat met een gigantisch bereik en geweldige service.

Beste tracker om bezittingen mee te tracken

Bezittingen, zoals koffers en sleutels kun je het beste tracken met een simpele bluetooth Tag. Je wilt natuurlijk dat de tracker zo klein mogelijk is. In dit geval zijn er twee goede opties. Welke je kiest is afhankelijk van de soort telefoon of tablet je hebt. Heb je een Samsung of Android telefoon of tablet? Dan kies je voor de simpele SmartTag. Apple gebruikers gaan natuurlijk voor de AirTag. Ideaal voor koffers, sleutels en andere voorwerpen die snel gestolen worden of je snel kwijt raakt.

Wist je dat: Zowel de SmartTag als de AirTag maken gebruik van een enorme netwerk van telefoons. Ben je bijvoorbeeld je koffer kwijt met daarin een SmartTag of AirTag? Dan maakt deze verbinding met een apparaat (iOS of Android, afhankelijk van de soort tag) om de locatie door te geven. Een prachtig gebruik van het netwerk van apparaten dus! Het zijn geen GPS-tags, maar Bluetooth Tags.

GPS tracker huisdier
Top 5 beste GPS-trackers van 2022 op een rij: review en info 2

Beste huisdieren GPS (hond/kat)

De onbetwiste winnaar is voor ons Tractive. Wij hebben deze tracker zelf ook voor onze hond. Een betrouwbare tracker die je aan de halsband bevestigd. Mogelijk om live locatie te bekijken. Daarnaast krijg je ook inzicht in zaken zoals actieve minuten, klassementen met andere honden in de buurt die dezelfde tracker hebben, GPS route en calorieën verbrand. Ideaal voor honden die misschien weg kunnen lopen, een nieuwe hond in het gezin, de kat die veel buiten rondloopt e.d. Deze tracker in de toplijst maakt gebruik van een SIM-kaart met abonnementsvorm. Wat ons betreft het geld meer dan waard.

In de winkel bekijken

Hieronder zie je de beste prijzen van dit moment voor de tracker zelf.

In een video bekijken

In de onderstaande video maak je kennis met de beste huisdieren GPS van dit moment:

Tip:  Ga je een Tractive tracker kopen? Je krijgt dan 15% korting op de aanschaf van de Tracker. Wij krijgen 1 maandje gratis Tractive erbij voor onze hond!

Top GPS-tracker personen

Wil je kinderen, senioren of een ander persoon tracken? Overleg dit natuurlijk altijd met de persoon! Voor senioren vinden wij de Lifewatch de beste oplossing. In veel andere gevallen vinden wij de tracker hieronder een prima oplossing:

Onze favoriete GPS-tracker voor voertuigen

Onder voertuigen verstaan wij o.a. de fiets, auto, boot, camper, caravan, motor en scooter. Dit zijn vaak dure bezittingen waarvan je graag op de hoogte wilt blijven. Een GPS tracker helpt hierbij. Hieronder vind je de beste oplossing voor de GPS tracker voor voertuigen. De oplettende lezer ziet dat dit dezelfde GPS-tracker is als de allround versie!

Veelgestelde vragen en antwoorden

Ik heb geen zin om het gehele artikel te lezen, wat is de beste allround GPS-tracker?

De beste allround GPS tracker. Zie hier.