Onntrack Portable PRO: GPS tracker zonder abonnement – Review

Onntrack Portable GPS tracker

Weet je niet welke GPS tracker je moet kopen? Maak de gratis GPS tracker Keuzehulp. Beantwoord 6 vragen en krijg direct, gratis, een persoonlijke aanbeveling!

Ben je op zoek naar een tracker waarvoor je geen abonnement nodig hebt? Dan is de Onntrack Portable wellicht de perfecte oplossing voor jou. In deze review deel ik mijn ervaringen met deze tracker en waarom het mijn favoriet is. Met handige functies, zoals het gebruik van GPS, Wifi en lbs voor positiebepaling, geen maandelijkse kosten en een Nederlandse helpdesk, biedt de Onntrack Portable alles wat je nodig hebt. Daarnaast kun je de tracker eenvoudig bevestigen met de sterke magneet en opladen via de meegeleverde kabel. Lees verder voor meer informatie over deze handige tracker zonder abonnement. Ik behandel alles wat je moet weten van deze handige GPS gadget!

Over de Onntrack GPS tracker PRO

De Onntrack GPS Tracker is een van de meest revolutionaire GPS trackers van dit moment. Je betaalt alleen eenmalig de aanschafkosten en kan daarna onbeperkt gebruikmaken van de tracker. Hierdoor is het erg geschikt voor zowel consumenten als bedrijven (denk aan fleet management / wagenparkbeheer).

De batterijduur is indrukwekkend en gaat tot 25 dagen mee (uit onze test) bij normaal gebruik. Daarna kan je de GPS-tracker van Onntrack weer opladen met een oplader, die bij aankoop zit inbegrepen. Dit is een verademing ten opzichte van concurrenten, waarbij dit niet het geval is. Gaat er iets niet goed of kom je er niet uit? Dan is er altijd een Nederlandstalige helpdesk die je op weg helpt. In de gebruiksvriendelijke app kun je locaties in real time volgen. Per account kan je één of meerdere trackers koppelen, zodat je ook meerdere dingen in de gaten kan houden.

Onntrack Pro GPS tracker: aanbiedingen en prijzen vergelijken

Deze revolutionaire tracker kun je bij meerdere winkels kopen. Hieronder zie je een overzicht van de winkels en beste prijzen van dit moment.

Enorm veel toepassingen

Wij hebben voor Gpstrackerreview.nl enorm veel trackers uitgetest. We hebben wellicht vrijwel alle populaire en bekende merken wel in ons hand gehad. Hier zaten veel slechte tussen, maar ook veel goede. De meesten zijn echter maar voor een één of een paar doelen geschikt, bijvoorbeeld een horloge om kinderen mee te volgen met GPS of een Bluetooth tag voor sleutels en koffers. De Onntrack Portable echter heeft enorm veel toepassingen. Een aantal voorbeelden en toepassingen op een rij:

• Fleet management voor bedrijven
  • Geschikt voor het tracken van auto’s, bussen, campers, caravans en andere grote voertuigen
  • Onder de auto bevestigen met een magneet
  • Koffer en bagage in de gaten houden
  • In de tas van een kind of senior
  • Diefstal in de gaten houden van een boot
  • Onder het zadel van een elektrische fiets verstoppen
  • In een scooter of motor verwerken

De app van Onntrack

Je kan de Onntrack app downloaden voor zowel Android (hier) en iOS (hier) toestellen. Dit is erg fijn, want bij sommige concurrenten is deze ondersteuning er niet. In de app kan je alles inzien en regelen. Hier koppel je bijvoorbeeld de Onntrack Portable GPS tracker en krijg je inzicht in de realtime locaties. Je ziet goed in de app dat het geschikt is voor kleine tot en met middelgrote bedrijven die hun wagenpark willen beheren (fleet management) of voor consumenten die gewoon een betrouwbare tracker willen voor hun bezittingen. Heb je meerdere dingen die je wilt volgen? Dan raden wij sowieso deze tracker aan. Denk bijvoorbeeld aan auto, boot, elektrische fiets, motor etc. Per account koppel je eenvoudig meerdere trackers.

Tip: Meer weten over location-based service positiebepaling? Raadpleeg dan deze pagina op Wikipedia! De Onntrack GPS tracker maakt naast GPS en wifi ook gebruikt van deze technologie voor het bepalen van de locatie van de tracker.

Grootste voordelen t.o.v. concurrenten

Onntrack GPS tracking heeft enorm veel voordelen als je dit vergelijkt met alternatieven op de markt. Denk bijvoorbeeld aan:

• Geen maandelijkse kosten voor het gebruik van GPS, lbs en Wifi positiebepaling
  • Batterij oplaadbaar
  • Batterij gaat per oplaadbeurt erg lang mee
  • Wereldwijde dekking
  • Meerdere trackers aan één account toevoegen
  • Betrouwbare locatiebepaling
  • Met een sterke magneet te bevestigen

In een video bekijken

Maak kennis met de Onntrack Portable tracker. Je ziet goed wat de toepassingen zijn, hoe de magneet werkt en wat je er mee kan. Een duidelijke en informatieve video van Onntrack. Je ziet ook goed wat er allemaal inde doos zit bij aankoop en hoe je de GPS-tracker gebruikt.

De Onntrack Portable review

Na uitgebreid testen en gebruik ben ik erg onder de indruk van de Onntrack GPS Tracker. Deze revolutionaire tracker heeft mij overtuigd met zijn indrukwekkende functies en veelzijdigheid. Wat het echt bijzonder maakt, is het feit dat je alleen eenmalig de aanschafkosten betaalt en daarna onbeperkt gebruik kunt maken van de tracker, zonder enige maandelijkse kosten.

Voordelen

Een van de belangrijkste voordelen is de batterijduur van de Onntrack GPS Tracker PRO+ die tot wel 25 dagen meegaat bij normaal gebruik. Dit zorgt voor gemoedsrust, omdat je niet voortdurend bezig hoeft te zijn met het opladen van de tracker. En wanneer de batterij uiteindelijk leeg raakt, kun je deze eenvoudig opladen met de meegeleverde kabel.

Daarnaast heeft de Onntrack GPS Tracker een gebruiksvriendelijke app, waarmee je in realtime de locatie van je tracker kunt volgen. Bovendien kun je één of meerdere trackers aan een account koppelen, waardoor je meerdere objecten tegelijkertijd kunt volgen.

Veelzijdige gadget

De veelzijdigheid van de Onntrack GPS Tracker is indrukwekkend. Of het nu gaat om fleet management voor bedrijven, het tracken van auto’s, bussen, campers, caravans en andere voertuigen, het beveiligen van koffers en bagage, het volgen van bezittingen van kinderen of senioren, of het beschermen tegen diefstal van boten, elektrische fietsen, scooters en motoren, deze tracker biedt talloze toepassingsmogelijkheden.

Vergeleken met concurrenten

Vergeleken met zijn concurrenten heeft de Onntrack GPS Tracker aanzienlijke voordelen, zoals geen maandelijkse kosten, een oplaadbare batterij, wereldwijde dekking, betrouwbare locatiebepaling en de mogelijkheid om meerdere trackers aan één account toe te voegen. Bovendien is de tracker gemakkelijk te bevestigen dankzij de sterke magneet. Een goede vergelijkbare concurrent is bijvoorbeeld de Nedsoft Loca GPS zonder abonnement.

Veelgestelde vragen en antwoorden

Is dit een dure GPS-tracker?

In eerste aanschaf valt de Onntrack tracker wel in het hoge segment. Je hebt echt geen maandelijkse kosten en de tracker kan je zelf opladen, waardoor je het niet hoeft te vervangen na een x aantal jaar. Hierdoor is het eigenlijk een goedkope tracker te noemen.

Waar is de Onntrack voor geschikt?

Je gebruikt deze tracker voor het volgen van voertuigen, mensen en bezittingen. Aan de sleutelbos is de tracker niet geschikt wegens het formaat. Voor de rest is de Onntrack voor vrijwel alle denkbare GPS-toepassingen prima geschikt.

Wat vinden jullie van de Onntrack Portable GPS tracker?

Wij hebben in dit artikel uitgebreid onze mening geven. In het kort: Wij zijn erg fan. Geen maandelijkse kosten, oplaadbare batterij en nauwkeurige positiebepaling middels lbs, GPS en wifi.

Banner Beste GPS tracker 2023 bij bol.com

3 gedachten over “Onntrack Portable PRO: GPS tracker zonder abonnement – Review”

1. Ik ben in het bezit, al sinds juni 2023. Het vibratie alarm op mijn OnePlus geeft bijna nooit een rechtstreekse alarm, terwijl dit in het verleden wel heeft olaat gevonden. De tracker is ingebouwd in een boot. De spp is erg onduidelijk, een keur aan nogelijkheden, die nergens een onschrijving biedt, dit door GPS partners, zij geven mijn telefoon de schuld. Buiten dit zeer belangrijke mankement is de tracker super goed, in real tracking en batterij duur.

Beantwoorden
  2. Ik gebruik de Onntrack Pro nu ruim een week en heb een redelijk positieve indruk, echter ook een paar, belangrijke, negatieve punten.
    1) de accu is veel te snel uitgeput, in het huidige tempo houdt hij het geen twee weken vol.
    2) op de tracker is 5v laadcapaciteit aangegeven, verder dan 60% lading kom ik daar niet mee.
    3) de Nederlandstalige handleiding is absoluut onvoldoende, beperkt zich tot algemeenheden.
    4) de support van GPS-partners (per email) komt ook niet verder dan algemeenheden.
    Ik wilde eigenlijk een tweede tracker kopen maar de accuduur is een groot probleem. Voorlopig zie ik van een tweede aankoop af.

Beantwoorden
  3. Ik heb de Onntrack Pro sinds een maand in gebruik. De batterijduur is goed. Je kunt die beïnvloeden door de sensitiviteit aan te passen. Bijvoorbeeld de stand strong tijdens stalling en weak tijdens gebruik. Dat geldt ook voor de uploadperioden. Hierdoor blijft de tracker vaker stand-by en worden onnodige alarmeringen verminderd. Het volledig opladen van de accu vraagt wel veel meer dan de vier uren die worden vermeld in de gebruiksaanwijzing. Ik zet de tracker uit om dat te bespoedigen. Alles bij elkaar wel dik tevreden!

Beantwoorden